Elk jaar in de lente organiseren we met de leden en hun partners een uitstap. De keuze valt steeds op een plaats die gemakkelijk te bereiken is met het openbaar vervoer. Een historische stad, een toeristische locatie,... elke locatie die wat speciaals te bieden heeft kan in aanmerking komen.

En hoewel we van de gelegenheid zeker gebruik maken om wat leuke foto's te shooten, ligt hier de nadruk toch vooral op het gezellig samen zijn met de partners, en nieuwe dingen te ontdekken. Daarom ook dat we telkens met een lokale gids proberen ongekende paden te betreden zodat we uiteindelijk de uitstap kunnen beeindigen met het weldoende gevoel weer iets bijgeleerd te hebben.

Ontdek onze laatste belevenissen. En hou je van fotograferen in een gezellige en familiale sfeer, en zie je dit ook wel zitten... twijfel niet en word lid van onze club.

Antwerpen