Zin om lid te worden? Dan vinden wij dat zeker een schitterend idee. Graag geven we je hierbij wat extra informatie.

Zijn er voorwaarden of verplichtingen?

Alle activiteiten die je op deze website kan ontdekken zijn toegankelijk voor alle leden die in regel zijn met hun lidgeld. Alhoewel we je natuurlijk het liefst actief zien deelnemen aan alle activiteiten, is er geen enkele verplichting, noch op gebied van deelname, noch een verplichting om bv een aantal foto's te tonen, enz...

Kan ik aan een activiteit deelnemen alvorens de definitieve stap te zetten?

Natuurlijk! Je bent altijd welkom om een paar vergaderingen bij te wonen en zelf te ervaren of wij inderdaad aan je verwachtingen kunnen voldoen. Het is misschien wel best je op voorhand even aan te melden via ons contactformulier zodat we voldoende tijd kunnen voorzien om je te ontvangen en de nodige informatie te geven.

Kan ik al direct inschrijven?

We begrijpen maar al te goed dat je na het bezoek aan onze website ten volle van overtuigd bent van wat we voor je kunnen betekenen. Stuur ons een berichtje via het contactformulier of via een mailtje naar kreatief@henlo.be met vermelding van je voornaam en naam, en graag ook je adres.
Het lidgeld voor het kalenderjaar 2024 bedraagt 25 € en dient gestort te worden op de rekening van de club : BE65 0013 5326 6396 met de vermelding 'Lidgeld 2024' + je voornaam en naam + emailadres. We nemen nemen zeer snel contact met je op.